Polecamy
REPERTUAR:
27 maja 2022 /piątek/
-
10:30
DETEKTYW BRUNO, 105'
-
11:45
CHIARA, 121'
-
12:30
INFINITE STORM, 98'
-
14:00
FILM BALKONOWY, 100'
-
14:30
NAJGORSZY CZŁOWIEK NA ŚWIECIE, 127'
-
15:30
YAKARI I WIELKA PODRÓŻ, 82'
-
16:00
MAŁA MAMA, 72'
-
16:30
DETEKTYW BRUNO, 105'
-
16:45
BOSCY, 114'
-
17:00
DRIVE MY CAR, 179'
-
17:45
TRZY PIĘTRA, 119'
-
18:30
INFINITE STORM, 98'
-
19:00
KSIĄŻĘ, 96'
-
20:00
CHIARA, 121'
-
20:15
CÓRKA, 121'
-
20:30
BOSCY, 114'
28 maja 2022 /sobota/
-
10:30
DETEKTYW BRUNO, 105'
-
12:00
YAKARI I WIELKA PODRÓŻ, 82'
-
12:15
INFINITE STORM, 98'
-
12:30
KSIĄŻĘ, 96'
-
12:45
C’MON, C’MON, 108'
-
14:00
FILM BALKONOWY, 100'
-
14:15
BOSCY, 114'
-
14:30
NAJGORSZY CZŁOWIEK NA ŚWIECIE, 127'
-
14:45
CHIARA, 121'
-
16:00
MAŁA MAMA, 72'
-
16:30
DETEKTYW BRUNO, 105'
-
16:45
BOSCY, 114'
-
17:00
DRIVE MY CAR, 179'
-
17:45
TRZY PIĘTRA, 119'
-
18:30
INFINITE STORM, 98'
-
19:00
KSIĄŻĘ, 96'
-
20:00
CHIARA, 121'
-
20:15
CÓRKA, 121'
-
20:30
BOSCY, 114'
-
21:00
INFINITE STORM, 98'
29 maja 2022 /niedziela/
-
12:15
YAKARI I WIELKA PODRÓŻ, 82'
-
12:30
DETEKTYW BRUNO, 105'
-
12:45
C’MON, C’MON, 108'
-
14:00
FILM BALKONOWY, 100'
-
14:30
DETEKTYW BRUNO, 105'
-
14:30
NAJGORSZY CZŁOWIEK NA ŚWIECIE, 127'
-
14:45
CHIARA, 121'
-
16:00
MAŁA MAMA, 72'
-
16:30
DETEKTYW BRUNO, 105'
-
16:45
BOSCY, 114'
-
17:00
DRIVE MY CAR, 179'
-
17:45
TRZY PIĘTRA, 119'
-
18:30
INFINITE STORM, 98'
-
19:00
KSIĄŻĘ, 96'
-
20:00
CHIARA, 121'
-
20:15
CÓRKA, 121'
-
20:30
BOSCY, 114'
-
21:00
INFINITE STORM, 98'
30 maja 2022 /poniedzialek/
-
10:30
DETEKTYW BRUNO, 105'
-
11:45
CHIARA, 121'
-
12:30
INFINITE STORM, 98'
-
14:00
FILM BALKONOWY, 100'
-
14:30
NAJGORSZY CZŁOWIEK NA ŚWIECIE, 127'
-
15:30
YAKARI I WIELKA PODRÓŻ, 82'
-
16:00
MAŁA MAMA, 72'
-
16:30
DETEKTYW BRUNO, 105'
-
16:45
BOSCY, 114'
-
17:00
DRIVE MY CAR, 179'
-
17:45
TRZY PIĘTRA, 119'
-
18:30
KSIĄŻĘ, 96'
- na czarno seanse w KICE
- na zielono seanse w SOFIE
- na niebiesko seanse w BIBIE
- na czerwono seanse w PUFIE
- Miejsca w sali PUFA są nienumerowane, a układ sali w sprzedaży internetowej nie odzwierciedla rzeczywistego rozkładu miejsc w związku z faktem, iż w PUFIE znjaduje się 12 nie przymocowanych do podłoża puf.
Zakup biletu on-line gwarantuje miejsce w tej sali, nie gwarantuje jednak miejsca wybranego na planszy.
Cennik:
poniedziałek, środa, czwartek
22 zł /normalne/
18 zł /ulgowe/
15 zł /seniorzy/
wtorek - święto dobrego kina
15 zł /każdy bilet/
piątek - niedziela i święta
24 zł /normalne/
18 zł /ulgowe/
15 zł /seniorzy/
przy zakupie on-line operator płatności dolicza do ceny biletów 2% kosztów operacyjnych
Zapraszamy również do naszej SALI WIRTUALNEJ na MOJEeKINO.PL
Sprzedaż biletów do sali wirtualnej:
mojeekino.plAkceptujemy:

Godziny otwarcia:
10:00 - 22:00
Kontakt:
tel: 12 2964152
e-mail: kasa@kinokika.pl
Polecamy:
KINO AGRAFKA
Najlepsze kino w Polsce - nagroda PISF
MATKI RÓWNOLEGŁE

tytuł oryginalny: Madres paralelas
reżyseria: Pedro Almodóvar
występują: Penélope Cruz, Milena Smit, Rossy de Palma, Aitana Sánchez-Gijón, Israel Elejalde
kraj i rok produkcji: Hiszpania 2021
czas trwania: 120'
data premiery: 2021-12-31
original language: Spanish
Najnowszy film Pedra Almodóvara, z nagrodzoną za swoją rolę na festiwalu w Wenecji Penélope Cruz, to wyznanie wiary w siłę w kobiet, ich solidarność i odwagę. Czułe, a przy tym żywiołowe; ciepłe, ale niepozbawione dramatycznych zwrotów akcji; pełne nadziei, która przychodzi po bolesnych stratach – „Matki równoległe” portretują życie w jego wszystkich odcieniach. Film został z entuzjazmem przyjęty przez krytykę, która nie szczędzi mu komplementów. Najlepszy Almodóvar od „Wszystko o mojej matce” (Variety), Penélope Cruz w swojej najlepszej roli (Time), Pulsująca emocjami historia (The Wrap), Wielki pean na cześć kobiet (Little White Lies) – piszą zachwyceni recenzenci.
Bohaterki filmu, Janis (Cruz) i Ana (Milena Smit), spotykają się na oddziale położniczym. Ta pierwsza jest dojrzałą kobietą, ta druga ledwie przestała być nastolatką. Obie są singielkami, obie czeka samodzielne macierzyństwo. Janis wie, że sobie poradzi, Ana jest pełna obaw. Wydaje się, że ich ścieżki ledwie się przetną, tymczasem więź, która je połączy, okaże się mocna jak pępowina. Jak to u Almodóvara bywa: zbieg okoliczności może stać się przeznaczeniem, a rodzina z wyboru tą, która zaoferuje bezwarunkową akceptację i miłość.
„Matki równoległe” to nie tylko tragikomiczna, intymna opowieść o bólu i blasku macierzyństwa. To również mocny głos przeciw rodzinnym sekretom i ukrywaniu prawdy o przeszłości. I właśnie kobiety, które tworzą pomost pomiędzy przeszłością i przyszłością, okazują się w filmie Almodóvara bezkompromisowymi rzeczniczkami otwartości przynoszącej ulgę i oczyszczenie.