Polecamy
REPERTUAR:
27 kwietnia 2024 /sobota/
- 11:00 KICIA KOCIA W PRZEDSZKOLU, 42'
- 11:45 LA CHIMERA, 130'
- 12:00 KICIA KOCIA W PRZEDSZKOLU, 42'
- 13:00 PERFECT DAYS, 123'
- 13:45 KICIA KOCIA W PRZEDSZKOLU, 42'
- 14:15 STREFA INTERESÓW, 105'
- 14:30 ANSELM, 93'
- 14:45 KICIA KOCIA W PRZEDSZKOLU, 42'
- 15:30 CHALLENGERS, 131'
- 15:45 20 000 GATUNKÓW PSZCZÓŁ, 125'
- 16:15 AMY, 127'
- 16:30 BACK TO BLACK. HISTORIA AMY WINEHOUSE, 122'
- 18:00 PERFECT DAYS, 123'
- 18:15 ANSELM, 93'
- 18:45 CZTERY CÓRKI, 107'
28 kwietnia 2024 /niedziela/
- 12:15 PERFECT DAYS, 123'
- 12:45 KICIA KOCIA W PRZEDSZKOLU, 42'
- 13:30 STREFA INTERESÓW, 105'
- 13:45 KICIA KOCIA W PRZEDSZKOLU, 42'
- 14:15 ANSELM, 93'
- 14:30 PERFECT DAYS, 123'
- 14:45 KICIA KOCIA W PRZEDSZKOLU, 42'
- 15:30 CHALLENGERS, 131'
- 15:45 AMY, 127'
- 16:00 CZTERY CÓRKI, 107'
- 18:00 PERFECT DAYS, 123'
- 18:15 ANSELM, 93'
- 19:45 SPADAJĄCA GWIAZDA, 98'
- 20:00 LA CHIMERA, 130'
- 20:15 BACK TO BLACK. HISTORIA AMY WINEHOUSE, 122'
- 20:30 CHALLENGERS, 131'
29 kwietnia 2024 /poniedziałek/
- 11:30 KICIA KOCIA W PRZEDSZKOLU, 42'
- 12:30 KICIA KOCIA W PRZEDSZKOLU, 42'
- 13:00 PERFECT DAYS, 123'
- 13:30 KICIA KOCIA W PRZEDSZKOLU, 42'
- 14:30 ANSELM, 93'
- 15:30 CHALLENGERS, 131'
- 16:15 AMY, 127'
- 17:00 KICIA KOCIA W PRZEDSZKOLU, 42'
- 17:45 PERFECT DAYS, 123'
- 18:00 BACK TO BLACK. HISTORIA AMY WINEHOUSE, 122'
- 18:15 ANSELM, 93'
- 18:45 CZTERY CÓRKI, 107'
- 20:00 LA CHIMERA, 130'
- 20:15 PERFECT DAYS, 123'
- 20:30 CHALLENGERS, 131'
- 20:45 SPADAJĄCA GWIAZDA, 98'
30 kwietnia 2024 /wtorek/
- 11:30 KICIA KOCIA W PRZEDSZKOLU, 42'
- 12:30 KICIA KOCIA W PRZEDSZKOLU, 42'
- 13:30 PERFECT DAYS, 123'
- 13:30 KICIA KOCIA W PRZEDSZKOLU, 42'
- 14:30 ANSELM, 93'
- 15:45 CHALLENGERS, 131'
- 16:15 AMY, 127'
- 17:00 KICIA KOCIA W PRZEDSZKOLU, 42'
- 17:45 PERFECT DAYS, 123'
- 18:15 ANSELM, 93'
- 18:30 BACK TO BLACK. HISTORIA AMY WINEHOUSE, 122'
- 18:45 CZTERY CÓRKI, 107'
- 20:00 LA CHIMERA, 130'
- 20:15 PERFECT DAYS, 123'
- 20:45 SPADAJĄCA GWIAZDA, 98'
- 21:00 CHALLENGERS, 131'
1 maja 2024 /środa/
- 11:00 KICIA KOCIA W PRZEDSZKOLU, 42'
- 11:45 LA CHIMERA, 130'
- 12:00 KICIA KOCIA W PRZEDSZKOLU, 42'
- 13:00 PERFECT DAYS, 123'
- 13:15 STREFA INTERESÓW, 105'
- 13:45 KICIA KOCIA W PRZEDSZKOLU, 42'
- 14:30 ANSELM, 93'
- 14:45 KICIA KOCIA W PRZEDSZKOLU, 42'
- 15:15 PERFECT DAYS, 123'
- 15:30 CHALLENGERS, 131'
- 15:45 20 000 GATUNKÓW PSZCZÓŁ, 125'
- 16:15 AMY, 127'
- 17:45 PERFECT DAYS, 123'
- 18:00 BACK TO BLACK. HISTORIA AMY WINEHOUSE, 122'
- 18:15 ANSELM, 93'
- 18:45 CZTERY CÓRKI, 107'
- 20:00 LA CHIMERA, 130'
- 20:15 PERFECT DAYS, 123'
- 20:30 CHALLENGERS, 131'
- 20:45 SPADAJĄCA GWIAZDA, 98'
2 maja 2024 /czwartek/
- 11:00 KICIA KOCIA W PRZEDSZKOLU, 42'
- 11:45 LA CHIMERA, 130'
- 12:00 KICIA KOCIA W PRZEDSZKOLU, 42'
- 13:00 PERFECT DAYS, 123'
- 13:15 STREFA INTERESÓW, 105'
- 13:45 KICIA KOCIA W PRZEDSZKOLU, 42'
- 14:30 ANSELM, 93'
- 14:45 KICIA KOCIA W PRZEDSZKOLU, 42'
- 15:15 PERFECT DAYS, 123'
- 15:30 CHALLENGERS, 131'
- 15:45 20 000 GATUNKÓW PSZCZÓŁ, 125'
- 16:15 AMY, 127'
- 17:45 PERFECT DAYS, 123'
- 18:00 BACK TO BLACK. HISTORIA AMY WINEHOUSE, 122'
- 18:15 ANSELM, 93'
- 18:45 CZTERY CÓRKI, 107'
- 20:00 LA CHIMERA, 130'
- na czarno seanse w KICE
- na zielono seanse w SOFIE
- na niebiesko seanse w BIBIE
- na czerwono seanse w PUFIE
- Miejsca w sali PUFA są nienumerowane, a układ sali w sprzedaży internetowej nie odzwierciedla rzeczywistego rozkładu miejsc w związku z faktem, iż w PUFIE znjaduje się 12 nie przymocowanych do podłoża puf.
Zakup biletu on-line gwarantuje miejsce w tej sali, nie gwarantuje jednak miejsca wybranego na planszy.
Cennik:
poniedziałek, środa, czwartek
do 16:00 - 18zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
od 16:01 - 24 zł /normalne/
20 zł /ulgowe*/
wtorek - święto dobrego kina
18zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
piątek
do 16:00 - 18zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
od 16:01 - 27 zł /normalne/
22 zł /ulgowe*/
sobota - niedziela i święta
27 zł /normalne/
22 zł /ulgowe*/
pokazy przedpremierowe
27 zł /normalne/
24 zł /ulgowe*/
mała KIKA
18zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
Bilet Rodzinny
20zł /weekendowy bilet na filmy familijne**/
Bilet Podarunkowy
27zł***
Karnety
Karnet "5+" - 99 zł /wstęp na 6 seansów, ważny przez 150 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne i przedpremierowe/
Karnet "10+" - 180 zł /wstęp na 11 seansów, ważny przez 300 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne i przedpremierow/
* bilety ulgowe przysługują uczniom, studentom, seniorom oraz osobom z grupą inwalidzką
na podstawie legitymacji, w przypadku zakupu bietów ulgowych przez internet
nabywca ma obowiązek wraz z biletem okazać dokument będący podstawą zniżki
** bilet rodzinny - obowiązuje na weekendowe pokazy filmów familijnych, dotyczy rodzica/ów z co najmniej jednym dzieckiem, którzy mogą kupić bilet w promocyjnej cenie dla każdego członka "rodziny", zniżka obowiązuje zarówno przy zakupie biletów on-line jak i w kasie kina.
*** bilet podarunkowy - podlega wymianie na wejściówkę w kasie kina, ważny przez 90 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne, ale obowiązuje na pokazy przedpremierowe
**** przy zakupie on-line operator płatności dolicza do ceny biletów 2% kosztów operacyjnych
Zapraszamy również do naszej SALI WIRTUALNEJ na MOJEeKINO.PL
Sprzedaż biletów do sali wirtualnej:
mojeekino.plAkceptujemy:
Godziny otwarcia:
10:00 - 22:00
Kontakt:
tel: 12 2964152
e-mail: kasa@kinokika.pl
Polecamy:
KINO AGRAFKA
Najlepsze kino w Polsce - nagroda PISF
DRIVE MY CAR
tytuł oryginalny: Drive My Car
reżyseria: Ryūsuke Hamaguchi
występują: Hidetoshi Nishijima, Tōko Miura, Reika Kirishima, Masaki Okada
kraj i rok produkcji: Japonia 2021
czas trwania: 179'
data premiery: 2022-03-11
original language: Japanese/ English/ Korean Sign Language/ German/ Mandarin/Tagalog/ Korean/ Indonesian
W zaledwie kilka miesięcy od światowej premiery „Drive My Car” stał się już filmowym fenomenem, który podbija świat. Trzy nagrody na Festiwalu w Cannes, w tym za najlepszy scenariusz, Złoty Glob dla najlepszego filmu nieanglojęzycznego, niemal pewny Oscar dla najlepszego filmu międzynarodowego oraz nominacja w głównej kategorii – to tylko kilka z wielu laurów, jakie ten poruszający, misterny dramat zdobył do tej pory. Film Ryūsuke Hamaguchiego to mistrzowska ekranizacja opowiadania Harukiego Murakamiego z tomu „Mężczyźni bez kobiet”. Japoński reżyser zabiera nas w filmową przejażdżkę legendarnym czerwonym Saabem 900 Turbo, podczas której nie ogranicza się do doskonałego przekładu na język kina tajemniczej, uwodzicielskiej aury książek Murakamiego. Hamaguchi rozwija zaczerpniętą z nich historię, tworząc na jej bazie własną opowieść o sekretach, zdradzie, wychodzeniu z życiowych ról, i o mężczyźnie, który kogoś stracił.
Yūsuke (Hidetoshi Nishijima) jest aktorem i reżyserem teatralnym, a jego żona, Oto (Reika Krishima), telewizyjną scenarzystką, która lubi opowiadać historie także w łóżku – choć te scenariusze ocenzurowałaby każda stacja. Łącząca ich więź wydaje się głęboka – do momentu gdy Oto niespodziewanie umiera, pozostawiając po sobie wiele tajemnic. Pogrążony w smutku Yūsuke wyjeżdża do Hiroszimy, by tam reżyserować w teatrze „Wujaszka Wanię”, w którym główną rolę dostaje młody aktor, Kōji (Masaki Okada). Kōji znał Oto i zna odpowiedzi na dręczące męża pytania. Czy jednak Yūsuke zdobędzie się na konfrontację z mężczyzną, z którym być może zdradzała go żona? Jej obecność jest w pięknym, łagodnym, melancholijnym filmie stale wyczuwalna: Yūsuke puszcza bowiem w aucie kasety z czytanymi przez nią fragmentami „Wujaszka Wani”. Za kierownicą jego dopieszczonego Saaba siada wynajęta przez teatr szoferka, Misaki (Tōko Miura), której milczenie skrywa wspomnienie dawnej tragedii. Prowadzone przez nią auto staje się konfesjonałem dla wszystkich bohaterów, a poczynione w nim wyznania przyniosą nie tylko ulgę i spokój, ale także pozwolą stworzyć samotnikom nowe więzi.
Hamaguchi z zachwytem przygląda się życiu, w którym ludzkie losy krzyżują się, plączą i prostują, jak boczne drogi, miejskie ulice i estakady autostrad. Choć „Drive My Car” wiezie potężny emocjonalny ładunek, to reżyser trzyma kierownicę tak pewną ręką, że – jak mawia główny bohater – „prawie nie czujemy grawitacji”. Opowiadający z niebywałą lekkością o samotności i traumie, pełen czułości dla swoich kruchych bohaterów, pozwalający im doświadczyć bliskości, którą i my czujemy się obdarowani, Ryūsuke Hamaguchi wyrasta nie tylko na godnego następcę japońskich mistrzów pokroju Ozu, ale i na jednego z najważniejszych artystów światowego kina.