Polecamy


REPERTUAR:

27 kwietnia 2024 /sobota/

28 kwietnia 2024 /niedziela/

29 kwietnia 2024 /poniedziałek/

30 kwietnia 2024 /wtorek/

1 maja 2024 /środa/

2 maja 2024 /czwartek/

  • na czarno seanse w KICE
  • na zielono seanse w SOFIE
  • na niebiesko seanse w BIBIE
  • na czerwono seanse w PUFIE
  • Miejsca w sali PUFA są nienumerowane, a układ sali w sprzedaży internetowej nie odzwierciedla rzeczywistego rozkładu miejsc w związku z faktem, iż w PUFIE znjaduje się 12 nie przymocowanych do podłoża puf.
    Zakup biletu on-line gwarantuje miejsce w tej sali, nie gwarantuje jednak miejsca wybranego na planszy.







Cennik:

poniedziałek, środa, czwartek

do 16:00 - 18zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/

od 16:01 - 24 zł /normalne/

20 zł /ulgowe*/

wtorek - święto dobrego kina

18zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/

piątek

do 16:00 - 18zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/

od 16:01 - 27 zł /normalne/

22 zł /ulgowe*/

sobota - niedziela i święta

27 zł /normalne/

22 zł /ulgowe*/

pokazy przedpremierowe

27 zł /normalne/

24 zł /ulgowe*/

mała KIKA

18zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/

Bilet Rodzinny

20zł /weekendowy bilet na filmy familijne**/

Bilet Podarunkowy

27zł***

Karnety

Karnet "5+" - 99 zł /wstęp na 6 seansów, ważny przez 150 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne i przedpremierowe/

Karnet "10+" - 180 zł /wstęp na 11 seansów, ważny przez 300 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne i przedpremierow/

* bilety ulgowe przysługują uczniom, studentom, seniorom oraz osobom z grupą inwalidzką
na podstawie legitymacji, w przypadku zakupu bietów ulgowych przez internet
nabywca ma obowiązek wraz z biletem okazać dokument będący podstawą zniżki

** bilet rodzinny - obowiązuje na weekendowe pokazy filmów familijnych, dotyczy rodzica/ów z co najmniej jednym dzieckiem, którzy mogą kupić bilet w promocyjnej cenie dla każdego członka "rodziny", zniżka obowiązuje zarówno przy zakupie biletów on-line jak i w kasie kina.

*** bilet podarunkowy - podlega wymianie na wejściówkę w kasie kina, ważny przez 90 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne, ale obowiązuje na pokazy przedpremierowe

**** przy zakupie on-line operator płatności dolicza do ceny biletów 2% kosztów operacyjnych


Zapraszamy również do naszej SALI WIRTUALNEJ na MOJEeKINO.PL

Sprzedaż biletów do sali wirtualnej:

mojeekino.pl

Akceptujemy:

Godziny otwarcia:

10:00 - 22:00

Kontakt:

tel: 12 2964152
e-mail: kasa@kinokika.pl

Jak nas znaleźć:

ul.Ignacego Krasickiego 18
30-503 Kraków


Pokaz KIKA na wiekszej mapie

Polecamy:

KINO AGRAFKA
Najlepsze kino w Polsce - nagroda PISF

DRIVE MY CAR

tytuł oryginalny: Drive My Car

reżyseria: Ryūsuke Hamaguchi

występują: Hidetoshi Nishijima, Tōko Miura, Reika Kirishima, Masaki Okada

kraj i rok produkcji: Japonia 2021

czas trwania: 179'

data premiery: 2022-03-11

original language: Japanese/ English/ Korean Sign Language/ German/ Mandarin/Tagalog/ Korean/ Indonesian

W zaledwie kilka miesięcy od światowej premiery „Drive My Car” stał się już filmowym fenomenem, który podbija świat. Trzy nagrody na Festiwalu w Cannes, w tym za najlepszy scenariusz, Złoty Glob dla najlepszego filmu nieanglojęzycznego, niemal pewny Oscar dla najlepszego filmu międzynarodowego oraz nominacja w głównej kategorii – to tylko kilka z wielu laurów, jakie ten poruszający, misterny dramat zdobył do tej pory. Film Ryūsuke Hamaguchiego to mistrzowska ekranizacja opowiadania Harukiego Murakamiego z tomu „Mężczyźni bez kobiet”. Japoński reżyser zabiera nas w filmową przejażdżkę legendarnym czerwonym Saabem 900 Turbo, podczas której nie ogranicza się do doskonałego przekładu na język kina tajemniczej, uwodzicielskiej aury książek Murakamiego. Hamaguchi rozwija zaczerpniętą z nich historię, tworząc na jej bazie własną opowieść o sekretach, zdradzie, wychodzeniu z życiowych ról, i o mężczyźnie, który kogoś stracił.

Yūsuke (Hidetoshi Nishijima) jest aktorem i reżyserem teatralnym, a jego żona, Oto (Reika Krishima), telewizyjną scenarzystką, która lubi opowiadać historie także w łóżku – choć te scenariusze ocenzurowałaby każda stacja. Łącząca ich więź wydaje się głęboka – do momentu gdy Oto niespodziewanie umiera, pozostawiając po sobie wiele tajemnic. Pogrążony w smutku Yūsuke wyjeżdża do Hiroszimy, by tam reżyserować w teatrze „Wujaszka Wanię”, w którym główną rolę dostaje młody aktor, Kōji (Masaki Okada). Kōji znał Oto i zna odpowiedzi na dręczące męża pytania. Czy jednak Yūsuke zdobędzie się na konfrontację z mężczyzną, z którym być może zdradzała go żona? Jej obecność jest w pięknym, łagodnym, melancholijnym filmie stale wyczuwalna: Yūsuke puszcza bowiem w aucie kasety z czytanymi przez nią fragmentami „Wujaszka Wani”. Za kierownicą jego dopieszczonego Saaba siada wynajęta przez teatr szoferka, Misaki (Tōko Miura), której milczenie skrywa wspomnienie dawnej tragedii. Prowadzone przez nią auto staje się konfesjonałem dla wszystkich bohaterów, a poczynione w nim wyznania przyniosą nie tylko ulgę i spokój, ale także pozwolą stworzyć samotnikom nowe więzi.

Hamaguchi z zachwytem przygląda się życiu, w którym ludzkie losy krzyżują się, plączą i prostują, jak boczne drogi, miejskie ulice i estakady autostrad. Choć „Drive My Car” wiezie potężny emocjonalny ładunek, to reżyser trzyma kierownicę tak pewną ręką, że – jak mawia główny bohater – „prawie nie czujemy grawitacji”. Opowiadający z niebywałą lekkością o samotności i traumie, pełen czułości dla swoich kruchych bohaterów, pozwalający im doświadczyć bliskości, którą i my czujemy się obdarowani, Ryūsuke Hamaguchi wyrasta nie tylko na godnego następcę japońskich mistrzów pokroju Ozu, ale i na jednego z najważniejszych artystów światowego kina.