Polecamy
REPERTUAR:
30 czerwca 2022 /czwartek/
-
12:45
KSIĘGARNIA W PARYŻU, 89'
-
14:30
SEKRET MADELEINE COLLINS, 102'
-
14:45
DZIEŃ, W KTÓRYM ZNALAZŁEM W ŚMIECIACH DZIEWCZYNĘ, 98'
-
16:00
CÓRKA, 121'
-
16:30
PARYŻ, 13 DZIELNICA, 119'
-
16:45
MATKI RÓWNOLEGŁE, 120'
-
17:00
ELVIS, 159'
-
18:15
NAJGORSZY CZŁOWIEK NA ŚWIECIE, 127'
-
18:30
BOSCY, 114'
-
19:00
KOLANO AHED, 101'
-
20:00
ELVIS, 159'
-
20:30
KSIĘGARNIA W PARYŻU, 89'
-
20:45
PARYŻ, 13 DZIELNICA, 119'
-
21:00
DZIEŃ, W KTÓRYM ZNALAZŁEM W ŚMIECIACH DZIEWCZYNĘ, 98'
1 lipca 2022 /piątek/
-
13:30
FILM BALKONOWY, 100'
-
14:00
WSZYSTKO WSZĘDZIE NARAZ, 140'
-
15:15
KOLANO AHED, 101'
-
16:30
BOSCY, 114'
-
17:00
ELVIS, 159'
-
17:15
DZIEŃ, W KTÓRYM ZNALAZŁEM W ŚMIECIACH DZIEWCZYNĘ, 98'
-
18:15
CÓRKA, 121'
-
18:45
YANG, 96'
-
19:15
KSIĘGARNIA W PARYŻU, 89'
-
20:00
ELVIS, 159'
-
20:30
NAJGORSZY CZŁOWIEK NA ŚWIECIE, 127'
-
20:45
PARYŻ, 13 DZIELNICA, 119'
-
21:00
FILM BALKONOWY, 100'
2 lipca 2022 /sobota/
-
11:00
NAJGORSZY CZŁOWIEK NA ŚWIECIE, 127'
-
12:00
PARYŻ, 13 DZIELNICA, 119'
-
13:15
FILM BALKONOWY, 100'
-
14:00
WSZYSTKO WSZĘDZIE NARAZ, 140'
-
14:15
ELVIS, 159'
-
14:30
KSIĘGARNIA W PARYŻU, 89'
-
15:15
KOLANO AHED, 101'
-
16:15
TRUFLARZE, 84'
-
16:30
BOSCY, 114'
-
17:00
ELVIS, 159'
-
17:15
DZIEŃ, W KTÓRYM ZNALAZŁEM W ŚMIECIACH DZIEWCZYNĘ, 98'
-
18:15
CÓRKA, 121'
-
18:45
YANG, 96'
-
19:15
KSIĘGARNIA W PARYŻU, 89'
-
20:00
ELVIS, 159'
-
20:30
NAJGORSZY CZŁOWIEK NA ŚWIECIE, 127'
-
20:45
PARYŻ, 13 DZIELNICA, 119'
-
21:00
FILM BALKONOWY, 100'
3 lipca 2022 /niedziela/
-
13:15
FILM BALKONOWY, 100'
-
14:00
WSZYSTKO WSZĘDZIE NARAZ, 140'
-
14:15
ELVIS, 159'
-
14:30
KSIĘGARNIA W PARYŻU, 89'
-
15:15
KOLANO AHED, 101'
-
16:15
TRUFLARZE, 84'
-
16:30
BOSCY, 114'
-
17:00
ELVIS, 159'
-
17:15
DZIEŃ, W KTÓRYM ZNALAZŁEM W ŚMIECIACH DZIEWCZYNĘ, 98'
-
18:15
CÓRKA, 121'
-
18:45
YANG, 96'
-
19:15
KSIĘGARNIA W PARYŻU, 89'
-
20:00
ELVIS, 159'
-
20:30
NAJGORSZY CZŁOWIEK NA ŚWIECIE, 127'
-
20:45
PARYŻ, 13 DZIELNICA, 119'
-
21:00
FILM BALKONOWY, 100'
- na czarno seanse w KICE
- na zielono seanse w SOFIE
- na niebiesko seanse w BIBIE
- na czerwono seanse w PUFIE
- Miejsca w sali PUFA są nienumerowane, a układ sali w sprzedaży internetowej nie odzwierciedla rzeczywistego rozkładu miejsc w związku z faktem, iż w PUFIE znjaduje się 12 nie przymocowanych do podłoża puf.
Zakup biletu on-line gwarantuje miejsce w tej sali, nie gwarantuje jednak miejsca wybranego na planszy.
Cennik:
poniedziałek, środa, czwartek
22 zł /normalne/
18 zł /ulgowe/
15 zł /seniorzy/
wtorek - święto dobrego kina
15 zł /każdy bilet/
piątek - niedziela i święta
24 zł /normalne/
18 zł /ulgowe/
15 zł /seniorzy/
przy zakupie on-line operator płatności dolicza do ceny biletów 2% kosztów operacyjnych
Zapraszamy również do naszej SALI WIRTUALNEJ na MOJEeKINO.PL
Sprzedaż biletów do sali wirtualnej:
mojeekino.plAkceptujemy:

Godziny otwarcia:
10:00 - 22:00
Kontakt:
tel: 12 2964152
e-mail: kasa@kinokika.pl
Polecamy:
KINO AGRAFKA
Najlepsze kino w Polsce - nagroda PISF
PARYŻ, 13 DZIELNICA

tytuł oryginalny: Les Olympiades
reżyseria: Jacques Audiard
występują: Lucie Zhang, Noémie Merlant, Makita Samba, Jehnny Beth
kraj i rok produkcji: Francja 2021
czas trwania: 106'
data premiery: 2022-06-24
original language: French
Zachwycająca, stylowa love-story, która biorąc na warsztat dynamikę współczesnych związków, podtrzymuje legendę Paryża jako stolicy miłości i seksu. Film „Paryż, 13. dzielnica”, który znalazł się w konkursie głównym ostatniego festiwalu w Cannes, opuszcza jednak turystyczne szlaki, by przenieść się tam, gdzie naprawdę bije serce miasta. Gdzie z zawieszonych na najwyższych piętrach wieżowców erotycznych fantazji, z sunącej windami tęsknoty za bliskością i ze śmigających pośród blokowisk młodzieńczych rozczarowań i marzeń powstaje wybuchowy koktajl emocji. Uwodzicielski film Jacquesa Audiarda to ekranizacja komiksowego hitu – „Śmiechu i śmierci” Adriana Tomine’a, a jego współscenarzystką jest gwiazda francuskiego kina, Céline Sciamma, reżyserka „Portretu kobiety w ogniu”. Opowiadając o miłości i seksie w wielkim mieście, Audiard stworzył także fascynujący portret współczesnej metropolii: multietnicznej, wielojęzycznej, oplecionej siatką niezliczonych połączeń i przynoszącej każdego dnia niekończące się problemy z komunikacją.
Akcja „Paryża, 13. dzielnicy” rozgrywa się pośród wieżowców i esplanad paryskiego blokowiska, tutejszego Chinatown. Na tle surowej, brutalistycznej architektury uczucia młodych bohaterów wydają się szczególnie kruche i podatne na zranienie. Emilie (Lucie Zhang) zakochuje się w swoim sublokatorze Camille’u (Makita Samba). Ten podejmuje erotyczną grę, ale broni się przed uczuciami – do czasu, gdy poznaje Norę (Noémie Merlant), która jednak ma obsesję na punkcie kogoś innego: Amber (Jehnny Beth), tajemniczej dziewczyny pracującej na seks-kamerce. Jacques Audiard misternie plącze drogi swoich bohaterów, przykleja i odrywa ich od ekranów oraz z niebywałą świeżością i ciętym humorem kreśli portret współczesnych kochanków: śmiało otwierających drzwi do swoich sypialni, ale trzymających serca pod kluczem.
Doskonale chwytający rytm wielkomiejskiego życia, pełen czułości i empatii wobec bohaterów film „Paryż, 13. dzielnica” to kolejne przyjęte z entuzjazmem w Cannes dzieło Jacquesa Audiarda, twórcy nagrodzonych Złotą Palmą „Imigrantów” i wyróżnionego Grand Prix „Proroka”. To także kolejny tytuł (choćby po „Frances Ha” czy „C’mon C’mon”) dowodzący, że dziś o wszystkich odcieniach uczuć najlepiej opowiada się w czerni i bieli. Trend „mniej znaczy więcej” doskonale sprawdza się także w kinie.