Polecamy
REPERTUAR:
28 marca 2024 /czwartek/
- 11:15 STREFA INTERESÓW, 105'
- 12:30 MOJA GWIAZDKA, 79'
- 13:15 BIAŁA ODWAGA, 116'
- 14:15 LEPSZE JUTRO, 95'
- 15:30 ANATOMIA UPADKU, 150'
- 15:45 ZA DUŻY NA BAJKI 2, 95'
- 16:15 LA CHIMERA, 130'
- 17:00 CZTERY CÓRKI, 107'
- 17:45 BIEDNE ISTOTY, 141'
- 18:15 PAMIĘĆ, 100'
- 18:45 MATKA SIEDZI Z TYŁU, 112'
- 19:00 20 DNI W MARIUPOLU, 94'
- 20:15 POKÓJ NAUCZYCIELSKI, 98'
- 20:30 STREFA INTERESÓW, 105'
- 20:45 NORWEGIAN DREAM, 97'
- 21:00 SIOSTRZEŃSTWO ŚWIĘTEJ SAUNY, 89'
29 marca 2024 /piątek/
- 15:15 ANATOMIA UPADKU, 150'
- 15:45 NORWEGIAN DREAM, 97'
- 17:30 BIEDNE ISTOTY, 141'
- 17:45 20 DNI W MARIUPOLU, 94'
- 18:00 POKÓJ NAUCZYCIELSKI, 98'
- 18:30 CZTERY CÓRKI, 107'
- 19:30 LA CHIMERA, 130'
- 20:00 PAMIĘĆ, 100'
- 20:15 STREFA INTERESÓW, 105'
- 20:30 ORLANDO. MOJA POLITYCZNA BIOGRAFIA, 98'
30 - 31 marca 2024 /sobota - niedziela/
1 kwietnia 2024 /poniedziałek/
- 14:00 DZIECI Z BULLERBYN, 91'
- 14:15 MOJA GWIAZDKA, 79'
- 15:30 STREFA INTERESÓW, 105'
- 15:45 ORLANDO. MOJA POLITYCZNA BIOGRAFIA, 98'
- 16:00 PAMIĘĆ, 100'
- 16:15 MATKA SIEDZI Z TYŁU, 112'
- 17:30 BIEDNE ISTOTY, 141'
- 17:45 20 DNI W MARIUPOLU, 94'
- 18:00 POKÓJ NAUCZYCIELSKI, 98'
- 18:30 CZTERY CÓRKI, 107'
- 19:30 LA CHIMERA, 130'
- 15:15 ANATOMIA UPADKU, 150'
- 20:15 STREFA INTERESÓW, 105'
- 20:30 ORLANDO. MOJA POLITYCZNA BIOGRAFIA, 98'
- na czarno seanse w KICE
- na zielono seanse w SOFIE
- na niebiesko seanse w BIBIE
- na czerwono seanse w PUFIE
- Miejsca w sali PUFA są nienumerowane, a układ sali w sprzedaży internetowej nie odzwierciedla rzeczywistego rozkładu miejsc w związku z faktem, iż w PUFIE znjaduje się 12 nie przymocowanych do podłoża puf.
Zakup biletu on-line gwarantuje miejsce w tej sali, nie gwarantuje jednak miejsca wybranego na planszy.
Cennik:
poniedziałek, środa, czwartek
do 16:00 - 18zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
od 16:01 - 24 zł /normalne/
20 zł /ulgowe*/
wtorek - święto dobrego kina
18zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
piątek
do 16:00 - 18zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
od 16:01 - 27 zł /normalne/
22 zł /ulgowe*/
sobota - niedziela i święta
27 zł /normalne/
22 zł /ulgowe*/
pokazy przedpremierowe
27 zł /normalne/
24 zł /ulgowe*/
mała KIKA
18zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
Bilet Rodzinny
20zł /weekendowy bilet na filmy familijne**/
Bilet Podarunkowy
27zł***
Karnety
Karnet "5+" - 99 zł /wstęp na 6 seansów, ważny przez 150 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne i przedpremierowe/
Karnet "10+" - 180 zł /wstęp na 11 seansów, ważny przez 300 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne i przedpremierow/
* bilety ulgowe przysługują uczniom, studentom, seniorom oraz osobom z grupą inwalidzką
na podstawie legitymacji, w przypadku zakupu bietów ulgowych przez internet
nabywca ma obowiązek wraz z biletem okazać dokument będący podstawą zniżki
** bilet rodzinny - obowiązuje na weekendowe pokazy filmów familijnych, dotyczy rodzica/ów z co najmniej jednym dzieckiem, którzy mogą kupić bilet w promocyjnej cenie dla każdego członka "rodziny", zniżka obowiązuje zarówno przy zakupie biletów on-line jak i w kasie kina.
*** bilet podarunkowy - podlega wymianie na wejściówkę w kasie kina, ważny przez 90 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne, ale obowiązuje na pokazy przedpremierowe
**** przy zakupie on-line operator płatności dolicza do ceny biletów 2% kosztów operacyjnych
Zapraszamy również do naszej SALI WIRTUALNEJ na MOJEeKINO.PL
Sprzedaż biletów do sali wirtualnej:
mojeekino.plAkceptujemy:
Godziny otwarcia:
10:00 - 22:00
Kontakt:
tel: 12 2964152
e-mail: kasa@kinokika.pl
Polecamy:
KINO AGRAFKA
Najlepsze kino w Polsce - nagroda PISF
PARYŻ, 13 DZIELNICA
tytuł oryginalny: Les Olympiades
reżyseria: Jacques Audiard
występują: Lucie Zhang, Noémie Merlant, Makita Samba, Jehnny Beth
kraj i rok produkcji: Francja 2021
czas trwania: 106'
data premiery: 2022-06-24
original language: French
Zachwycająca, stylowa love-story, która biorąc na warsztat dynamikę współczesnych związków, podtrzymuje legendę Paryża jako stolicy miłości i seksu. Film „Paryż, 13. dzielnica”, który znalazł się w konkursie głównym ostatniego festiwalu w Cannes, opuszcza jednak turystyczne szlaki, by przenieść się tam, gdzie naprawdę bije serce miasta. Gdzie z zawieszonych na najwyższych piętrach wieżowców erotycznych fantazji, z sunącej windami tęsknoty za bliskością i ze śmigających pośród blokowisk młodzieńczych rozczarowań i marzeń powstaje wybuchowy koktajl emocji. Uwodzicielski film Jacquesa Audiarda to ekranizacja komiksowego hitu – „Śmiechu i śmierci” Adriana Tomine’a, a jego współscenarzystką jest gwiazda francuskiego kina, Céline Sciamma, reżyserka „Portretu kobiety w ogniu”. Opowiadając o miłości i seksie w wielkim mieście, Audiard stworzył także fascynujący portret współczesnej metropolii: multietnicznej, wielojęzycznej, oplecionej siatką niezliczonych połączeń i przynoszącej każdego dnia niekończące się problemy z komunikacją.
Akcja „Paryża, 13. dzielnicy” rozgrywa się pośród wieżowców i esplanad paryskiego blokowiska, tutejszego Chinatown. Na tle surowej, brutalistycznej architektury uczucia młodych bohaterów wydają się szczególnie kruche i podatne na zranienie. Emilie (Lucie Zhang) zakochuje się w swoim sublokatorze Camille’u (Makita Samba). Ten podejmuje erotyczną grę, ale broni się przed uczuciami – do czasu, gdy poznaje Norę (Noémie Merlant), która jednak ma obsesję na punkcie kogoś innego: Amber (Jehnny Beth), tajemniczej dziewczyny pracującej na seks-kamerce. Jacques Audiard misternie plącze drogi swoich bohaterów, przykleja i odrywa ich od ekranów oraz z niebywałą świeżością i ciętym humorem kreśli portret współczesnych kochanków: śmiało otwierających drzwi do swoich sypialni, ale trzymających serca pod kluczem.
Doskonale chwytający rytm wielkomiejskiego życia, pełen czułości i empatii wobec bohaterów film „Paryż, 13. dzielnica” to kolejne przyjęte z entuzjazmem w Cannes dzieło Jacquesa Audiarda, twórcy nagrodzonych Złotą Palmą „Imigrantów” i wyróżnionego Grand Prix „Proroka”. To także kolejny tytuł (choćby po „Frances Ha” czy „C’mon C’mon”) dowodzący, że dziś o wszystkich odcieniach uczuć najlepiej opowiada się w czerni i bieli. Trend „mniej znaczy więcej” doskonale sprawdza się także w kinie.