Polecamy


REPERTUAR:

3 grudnia 2022 /sobota/

4 grudnia 2022 /niedziela/

5 grudnia 2022 /poniedziałek/

6 grudnia 2022 /wtorek/

7 grudnia 2022 /środa/

8 grudnia 2022 /czwartek/

  • na czarno seanse w KICE
  • na zielono seanse w SOFIE
  • na niebiesko seanse w BIBIE
  • na czerwono seanse w PUFIE
  • Miejsca w sali PUFA są nienumerowane, a układ sali w sprzedaży internetowej nie odzwierciedla rzeczywistego rozkładu miejsc w związku z faktem, iż w PUFIE znjaduje się 12 nie przymocowanych do podłoża puf.
    Zakup biletu on-line gwarantuje miejsce w tej sali, nie gwarantuje jednak miejsca wybranego na planszy.

Cennik:

poniedziałek, środa, czwartek

22 zł /normalne/

18 zł /ulgowe/

15 zł /seniorzy/

wtorek - święto dobrego kina

15 zł /każdy bilet/

piątek - niedziela i święta

24 zł /normalne/

18 zł /ulgowe/

15 zł /seniorzy/

przy zakupie on-line operator płatności dolicza do ceny biletów 2% kosztów operacyjnych


Zapraszamy również do naszej SALI WIRTUALNEJ na MOJEeKINO.PL

Sprzedaż biletów do sali wirtualnej:

mojeekino.pl

Akceptujemy:

Godziny otwarcia:

10:00 - 22:00

Kontakt:

tel: 12 2964152
e-mail: kasa@kinokika.pl

Jak nas znaleźć:

ul.Ignacego Krasickiego 18
30-503 Kraków


Pokaz KIKA na wiekszej mapie

Polecamy:

KINO AGRAFKA
Najlepsze kino w Polsce - nagroda PISF

STRACONE ZŁUDZENIA

tytuł oryginalny: Illusions perdues

reżyseria: Xavier Giannoli

występują: Benjamin Voisin, Cécile de France, Xavier Dolan, Vincent Lacoste, Jeanne Balibar

kraj i rok produkcji: Francja, Belgia 2021

czas trwania: 149'

data premiery: 2022-08-05

original language: French

„Stracone złudzenia” to francuski film roku: brawurowa, pełna werwy adaptacja arcydzieła Honoré de Balzaca, która premierowo została pokazana w Konkursie Głównym festiwalu w Wenecji, a na ostatnim rozdaniu Cezarów zdobyła aż 7 statuetek (w tym dla najlepszego filmu). Za sprawą błyskotliwej reżyserii film trafia w samo sedno współczesnych debat o awansie społecznym, przywilejach, elitach, mediach i pracy w kulturze.

Pochodzący ze zdeklasowanej i zubożałej rodziny poeta Lucien (Benjamin Voisin) nawiązuje romantyczną relację z lokalną arystokratką i mecenaską Madame de Bargeton (Cécile de France). Ów mezalians wiedzie chłopca aż na ubłocone paryskie ulice, gdzie roi się od takich jak on: utalentowanych, ambitnych, niemających nic do stracenia idealistów. Czeka ich w stolicy dobrze opłacany cynizm albo poetyczne klepanie biedy. Pióro w służbie sowicie opłacanych kalumnii lub pochlebstw, bądź wierność sprzedającej się kiepsko sztuce. Którą ze ścieżek wybierze bohater, by wedrzeć się na salony?