Polecamy
REPERTUAR:
1 lipca 2025 /wtorek/
-
13:15
SHAMBHALA, 150'
-
14:30
FENICKI UKŁAD, 105'
-
16:00
WIOSNA JULIETTE, 95'
-
16:30
MAŁE MIŁOŚCI, 95'
-
17:30
MIZERYKORDIA, 104'
-
17:45
NASIENIE ŚWIĘTEJ FIGI, 167'
-
18:00
BOGINI PARTENOPE, 136'
-
18:15
FENICKI UKŁAD, 105'
-
19:30
SHAMBHALA, 150'
-
20:15
MAŁE MIŁOŚCI, 95'
-
20:30
AMELIA, 120'
-
20:45
MIZERYKORDIA, 104'
2 lipca 2025 /środa/
-
13:15
SHAMBHALA, 150'
-
14:30
FENICKI UKŁAD, 105'
-
16:00
WIOSNA JULIETTE, 95'
-
16:30
MAŁE MIŁOŚCI, 95'
-
17:30
MIZERYKORDIA, 104'
-
17:45
NASIENIE ŚWIĘTEJ FIGI, 167'
-
18:00
BOGINI PARTENOPE, 136'
-
18:15
PODNIEBNA POCZTA KIKI, 103'
-
19:30
SHAMBHALA, 150'
-
20:15
MAŁE MIŁOŚCI, 95'
-
20:00
FENICKI UKŁAD, 105'
-
20:45
MIZERYKORDIA, 104'
3 lipca 2025 /czwartek/
-
13:15
SHAMBHALA, 150'
-
14:30
FENICKI UKŁAD, 105'
-
16:00
WIOSNA JULIETTE, 95'
-
16:30
MAŁE MIŁOŚCI, 95'
-
17:00
PODNIEBNA POCZTA KIKI, 103'
-
17:30
MIZERYKORDIA, 104'
-
17:45
NASIENIE ŚWIĘTEJ FIGI, 167'
-
18:30
FENICKI UKŁAD, 105'
4 lipca 2025 /piątek/
-
13:15
FLOW, 84'
-
14:45
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
15:00
WIOSNA JULIETTE, 95'
-
16:45
BRZYDKA SIOSTRA, 109'
-
17:45
THE LAST SHOWGIRL, 85'
-
18:00
MIZERYKORDIA, 104'
-
18:30
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
19:00
MAŁE MIŁOŚCI, 95'
-
19:30
SHAMBHALA, 150'
-
20:00
MIZERYKORDIA, 104'
-
20:30
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
20:45
BRZYDKA SIOSTRA, 109'
5 lipca 2025 /sobota/
-
12:00
BASIA. RADZĘ SOBIE!, 53'
-
12:15
SHAMBHALA, 150'
-
13:00
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
14:45
MAŁE MIŁOŚCI, 95'
-
15:00
WIOSNA JULIETTE, 95'
-
16:15
FLOW, 84'
-
16:30
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
16:45
BRZYDKA SIOSTRA, 109'
-
17:45
THE LAST SHOWGIRL, 85'
-
18:00
MIZERYKORDIA, 104'
-
18:30
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
19:00
MAŁE MIŁOŚCI, 95'
-
19:30
SHAMBHALA, 150'
-
20:00
MIZERYKORDIA, 104'
-
20:30
FOLLEMENTE. W TYM SZALEŃSTWIE JEST METODA, 97'
-
20:45
BRZYDKA SIOSTRA, 109'
- na czarno seanse w KICE
- na zielono seanse w SOFIE
- na niebiesko seanse w BIBIE
- na czerwono seanse w PUFIE
- Miejsca w sali PUFA są nienumerowane, a układ sali w sprzedaży internetowej nie odzwierciedla rzeczywistego rozkładu miejsc w związku z faktem, iż w PUFIE znjaduje się 9 nie przymocowanych do podłoża puf.
Zakup biletu on-line gwarantuje miejsce w tej sali, nie gwarantuje jednak miejsca wybranego na planszy.
Cennik:
poniedziałek, środa, czwartek
do 16:00 - 22zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
od 16:01 - 27 zł /normalne/
24 zł /ulgowe*/
wtorek - święto dobrego kina
20zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
piątek
do 16:00 - 22zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
od 16:01 - 30 zł /normalne/
24 zł /ulgowe*/
sobota - niedziela i święta
30 zł /normalne/
24 zł /ulgowe*/
pokazy przedpremierowe
30 zł /normalne/
26 zł /ulgowe*/
mała KIKA
20zł /każdy bilet w cenie promocyjnej/
Bilet Rodzinny
20zł /weekendowy bilet na filmy familijne**/
Bilet Podarunkowy
30zł***
Karnety
Karnet "5+" - 120 zł /wstęp na 6 seansów, ważny przez 150 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne i przedpremierowe/
Karnet "10+" - 200 zł /wstęp na 11 seansów, ważny przez 300 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne i przedpremierow/
* bilety ulgowe przysługują uczniom, studentom, seniorom oraz osobom z grupą inwalidzką
na podstawie legitymacji, w przypadku zakupu bietów ulgowych przez internet
nabywca ma obowiązek wraz z biletem okazać dokument będący podstawą zniżki.
Wyboru zniżki dokonuje się w drugim kroku zakupu po wybraniu miejsc.
** bilet rodzinny - obowiązuje na weekendowe pokazy filmów familijnych, dotyczy rodzica/ów z co najmniej jednym dzieckiem, którzy mogą kupić bilet w promocyjnej cenie dla każdego członka "rodziny",
zniżka obowiązuje zarówno przy zakupie biletów on-line jak i w kasie kina.
Wyboru zniżki dokonuje się w drugim kroku zakupu po wybraniu miejsc.
*** bilet podarunkowy - podlega wymianie na wejściówkę w kasie kina, ważny przez 90 dni od dnia zakupu, nie obowiązuje na pokazy specjalne, ale obowiązuje na pokazy przedpremierowe
**** przy zakupie on-line operator płatności dolicza do ceny biletów 2% kosztów operacyjnych
Zapraszamy również do naszej SALI WIRTUALNEJ na MOJEeKINO.PL
Sprzedaż biletów do sali wirtualnej:
mojeekino.plAkceptujemy:

Godziny otwarcia:
wt - ndz: 10:00 - 22:00
pn: 15:00 - 22:00
Kontakt:
tel: 12 2964152
e-mail: kasa@kinokika.pl
Polecamy:
KINO AGRAFKA
Najlepsze kino w Polsce - nagroda PISF
ROZMOWA

tytuł oryginalny: The Conversation
reżyseria: Francis Ford Coppola
występują: Gene Hackman, John Cazale, Allen Garfield
kraj i rok produkcji: USA 1974
czas trwania: 117'
data premiery: 2024-07-05
original language: English
Ekspert od monitoringu Harry Caul (w tej roli Gene Hackman) zostaje zatrudniony do śledzenia młodej pary, którą nagrywa podczas spaceru po zatłoczonym Union Square w San Francisco. Podczas odsłuchiwania nagrań nabiera podejrzeń, że zarejestrowana rozmowa ujawnia tajemniczy spisek.
Harry uznawany jest za eksperta w swoim zawodzie. Obsesyjnie jednak obawia się podsłuchu i dlatego trzyma się na uboczu, oddzielając interesy od życia osobistego. Jest do tego stopnia na tym punkcie przewrażliwiony, że na wszelkie sposoby broni dostępu do swojej prywatności.
W tym roku mija 50 lat od powstania arcydzieła Francisa Forda Coppoli. Utrzymana w konwencji thrillera “Rozmowa” zadaje pytanie dotyczące władzy, moralnej odpowiedzialności a także skutków postępującego rozwoju technologicznego. Została zrealizowana dwa lata po “Ojcu chrzestnym”. Reżyser zwykł mówić, że film o Vito Corleone zrealizował tylko po to, by mieć środki na nakręcenie właśnie filmu o Harrym Caulu. Finansowy i artystyczny sukces opowieści o mafijnej rodzinie spowodował, że Coppola mógł ziścić swój wymarzony projekt. “Rozmowa” jest filmem, który mimo swojego uniwersalnego i ponadczasowego przesłania, wpisuje się w panującą wówczas w Stanach Zjednoczonych atmosferę wywołaną aferą Watergate. Tym filmem Coppola potwierdził swój status jednego z najciekawszych twórców lat 70., którego twórczość łączy w sobie cechy kina amerykańskiego i europejskiego. Za swój film otrzymał pierwszą w swojej karierze Złotą Palmę na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Cannes (drugą odbierze 5 lat później za “Czas apokalipsy”). Jest jednym z dziewięciu reżyserów, którzy dwukrotnie otrzymali najwyższe canneńskie wyróżnienie.